lördag 20 april 2013

Hem ljuva hem

Grinden i fråga
Har inte uppdaterat på evigheter här. Som en av mattes vänner poängterade. Så det är väl bara att göra det då eller hur?

Nu går allt mycket bättre. Vi har bott tillsammans i hela huset rätt länge nu och det går för det mesta riktigt bra. Edgar är fortfarande rastlös ibland och ska promt leka även om jag inte riktigt skulle ha lust för det. Men för det mesta så drar vi jämt.
En sak som har varit riktigt skönt har varit när Husse och Matte satte upp grinden till trappan. Tog säkert 2 månader innan Edgar fattade hur han skulle ta sig förbi. Han har ju inte riktigt de här graciösa katthoppen att ta till. Så då fick jag ha hela övervåningen för mig själv. Vilket ju var skönt när man var trött.

Nu börjar snön ha smällt och snart blir det sommar. Jag njuter så mycket jag bara hinner och är ute så mycket som möjligt. Bara det börjar hållas på plus under nätterna också så ska nog Edgar också få börja vara ute. Men bara i små etapper till en början för att se hur han klarar sig.

//Arthur


Edgar ute och njuter av solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar