lördag 19 februari 2011

Frierier igen och ensam hemma

I går ringde tanten igen. Tanten som tar med sig Edgar då han ska på sina strapatser. Tydligen hade tjejen börjat löpa igen och allt var väldigt bråttom. Hastigt och lustigt hämtades han och sedan var vi bara tre kvar.
Ja, tills Husse och Matte konstaterade att de inte ville sitta hemma längre. De åkte iväg till Vasa och lämnade mig här hemma helt ensam. Men det är nog inte så farligt. Jag fick springa ute en stund innan de åkte så jag fick leka av mig. Och så tömde de kattlådan, gav mig extra mycket mat och vatten och såg annars till så att jag skulle ha det bra. Kommer nog att bara slappa och ta det lungt tills de kommer hem ikväll. Kanske äta lite. Edgar kommer också hem imorgon så då blir det full rulle i huset igen.

//Arthur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar